Gyakori kérdések

Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?

A rendeléseket a GLS futárszolgálat kézbesíti, kérhetsz házhozszállítást vagy átveheted személyesen a több mint 600 GLS átvevőpont egyikén, amit a pénztárban tudsz kiválasztani.


Mennyibe kerül a szállítás?

A házhozszállítás 1.590 Ft, GLS csomagátvételi pont országszerte 990 Ft.


Mennyi idő alatt ér hozzám a termék?

A legtöbb termék általában van saját készleten, ez esetben akár a következő munkanap alatt nálad lehet (14 óráig leadott rendelés esetén!) a rendelésed. Ha valami mégis kifogyna, általában 1-2 munkanap alatt pótóljuk a készletet, így maximum 3-4 munkanap alatt nálad lehet így is. A termékek aktuális készlet állapotáról a termékoldalakon tájékozódhatsz.


Van magyar használati útmutató a termékekhez?

Van, pdf formátumban minden töltőhöz és bikázóhoz, elküldjük a rendelés után e-mailben, illetve ha regisztráltál, bármikor elérheted a fiókodba belépve minden termékhez amit rendeltél.


Mit jelent a "Papír számlát kérek" jelölőnégyzet a Pénztár oldalon?

Alapesetben minden rendelésről elektronikus számlát állítunk ki, amely teljesen egyenértékű a hagyományos számlával, ellenben kevésbé terheli környezetünket. Amennyiben valamilyen oknál fogja papír alapú számlára van szükséged, jelezd azt a jelölőnégyzet bepipálásával és papír számlát fogunk küldeni neked.


Van boltotok?

Nincs, kizárólag webáruházként működünk.


Mi történik, ha meghibásodik a termék?

Ha esetleg meghibásodna a termék amit vettél nálunk, a hiba leírása alapján megvizsgáljuk mi lehet a gond. Amennyiben távolról nem megoldható a probléma, vissza kell juttatnod hozzánk a terméket, mi pedig, konzultálva a beszállítóval a hibajelenségről, egyből kicseréljük vagy visszajuttatjuk bevizsgálásra/javításra a gyártónak. Utóbbi esetben az eljárás hossza 1-2 hónap lehet. (Ebben a részben nem sok gyakorlati tapasztalatunk van, mert nagyon ritka a hiba ;) )


Elállási jog avagy hogyan tudom visszajuttatni, ha nem felel meg a termék?

A kézhezvételtől számított 14 napon belül jelezned kell, ha vissza szeretnéd küldeni nekünk a terméket. A vételárat és az odaszállítás költségét banki átutalással visszatérítjük, miután a termék visszaérkezett hozzánk. A visszaszállítás költsége a vásárlót terheli. Csak akkor áll módunkban visszatéríteni a termék árát, ha megvan az eredeti csomagolás és a termék sértetlen állapotban van, minden tartozékával és papírjával.

Használt, sérült, csomagolás nélküli terméket nem áll módunkban visszavenni!

Az elállási jog érvényesítéséhez elegendő e-mailben jelezned a kapcsolat@bikazok.hu címen. Küld el nekünk a rendelés azonosítóját és az elállni kívánt termék cikkszámát, kollégánk fel fogja venni veled a kapcsolatot.

Elállási nyilatkozat (opcionális): Elállási nyilatkozat


Kapcsolat